مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 فروردین 1394 ساعت 14:302015-03-26حوادث

تصادف خونین دختر پراید سوار در اتوبان همت


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل های کنار جاده در اتوبان همت خبر داد.

- سید جلال ملکی در گفت وگو با مهر در تشریح جزییات این تصادف گفت: ساعت 21:49 شب گذشته حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب اتوبان همت، نرسیده به اشرفی اصفهانی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: بلافاصله ایستگاه 55 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد که مشاهده شد یک دستگاه خودو پراید به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف و با گاردریل های کنار جاده به شدت برخورد می کند.

وی افزود: شدت برخورد به حدی بود گاردریل های کنار حاده وارد اتاق خودرو شده بودند و راننده که یک خانم 21 ساله بود در میان گاردریل ها و اتاق خودرو محبوس شده بود.

ملکی در ادامه بیان داشت: ماموران آتش نشانی بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند و خانم جوان را که به شدت از ناحیه دست و پا دچار صدمه شده بود را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از انجام عملیات ایمن سازی محل را برای شناسایی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور دادند و عملیات خود را در ساعت 23:32 دقیقه به پایان رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف خونین دختر پراید سوار در اتوبان همت

تصادف خونین دختر پراید سوار در اتوبان همت