مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 فروردین 1394 ساعت 13:402015-03-26اجتماعي

کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی در پایتخت


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش وقوع تصادفات و تخلفات رانندگی در پنج روز نخست سال جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید تیمور حسینی در این باره گفت: بررسی آمارهای ثبت تصادفات رانندگی در سطح معابر پایتخت و حوزه استحفاظی پلیس راهور تهران بزرگ نشان می دهد که در پنج روز نخست سال جدید تصادفات رانندگی اعم از جرحی، فوتی و خسارتی کاهش چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال 93 داشته است.

وی با بیان اینکه تخلفات رانندگی نیز در این مدت کاهش قابل توجهی داشته است، اظهارکرد: علی رغم اینکه در سال جدید شمار دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در سطح معابر و بزرگراه ها بیشتر از سال قبل شده است، اما تخلفات رانندگی کاهش چشمگیری داشته است که در این خصوص لازم است از همکاری مردم با پلیس قدردانی کنیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین درباره وضعیت معابر ورودی و خروجی پایتخت نیز گفت: تا کنون مشکل خاصی در این معابر وجود نداشته است و در این ایام نیز ترافیک پرحجم اما روانی را در اکثر این محورها شاهد هستیم با این وجود با توجه به آغاز موج نخست بازگشت از سفرهای نوروزی همکاران من در سراسر پایتخت در آماده باش هستند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی در پایتخت

کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی در پایتخت