مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 فروردین 1394 ساعت 07:152015-03-24دانش

کلیدزنی پروژه هیچی بهتر از کاچی در دانشگاه های ایلام


هیأت رییسه دانشگاه های ایلام برای کاهش فعالیت های سیاسی- فرهنگی دانشجویان، با تمسک به بهانه هایی مانند خزانه خالی، پروژه هیچی بهتر از کاچی را کلید زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از ایلام،" مراکز آموزش عالی در استان ایلام سال 1393 را در حالی آغاز کردند که فضای سیاسی و فرهنگی در دو ترم تحصیلی پیش رو با جیب خالی مسئولین و انفعال دانشجویان به سوی ایجاد رکود انتظاری توام با گلایه از سوی دو طرف همراه بود.

گزارش زیر مجموعی از حوادث مهم در دانشگاه های ایلام است: به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از ایلام، دانشگاه ایلام در روز گذشته شاهد ظرف های مملو از غذایی بود که از درب سلف پسران تا درب سازمان مرکزی این دانشگاه در راستای اعتراض به کیفیت نامطلوب غذاهای دانشجویی، بی توجهی به خوابگاه ها، بی برنامه گی در تردد سرویس های ایاب و ذهاب، برخورد دور از شان کارکنان با دانشجویان و مسیر سنگلاخ دانشگاه به خوابگاه های پسرانه بر روی زمین چیده شده بود؛ دانشجویان با تجمع در حیاط سازمان مرکزی و سردادن شعارهایی از صحرایی، رییس دانشگاه خواستند تا در میانشان حضور یابد و به دغدغه هایشان گوش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از ایلام، پیرو خبر مسدود شدن کارت تغذیه دانشجویان شبانه دانشگاه ایلام و تماس های مکرر برخی از دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیدزنی پروژه هیچی بهتر از کاچی در دانشگاه های ایلام

کلیدزنی پروژه هیچی بهتر از کاچی در دانشگاه های ایلام