مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1393 ساعت 10:152015-03-16سياسي

دفاتر پیشخوان دولت بیش از 350 هزار شغل ایجاد کرده اند


رییس کانون کشوری دفاتر پیشخوان با ابراز اطمینان در مورد اینکه گسترش دولت الکترونیک، ادامه فعالیت دفاتر پیشخوان دولت را مختل نمی کند، گفت: مهمترین مانع در گسترش خدمات دفاتر پیشخوان، - مقاومت بخشی از دستگاه های دولتی در برون سپاری امور اداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو "، علی فلاح رییس کانون کشوری دفاتر پیشخوان در مورد برگزاری همایش پیشخوان خدمات دولت گفت: برای تحقق دولت الکترونیک و دولت همراه باید تمام امکانات و زیرساخت ها فراهم شوند و هدف گذاری های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: حتی اگر راه اندازی دولت الکترونیک در خوشبینانه ترین حالت طی یک دوره 5 ساله به طور کامل محقق شود، باز هم به دفاتر پیشخوان نیاز داریم زیرا مردم می توانند از دفاتر مذکور به عنوان یک درگاه استفاده کنند و شبکه مویرگی دفاتر پیشخوان در سراسر کشور بستر بسیار مناسبی برای ارائه خدمات است.

فلاح تصریح کرد: جدا از اینکه مردم به لحاظ روانی و جامعه شناختی نیاز دارند تا به صورت چهره به چهره با دفاتر مسئول ارتباط داشته باشند، وجود دفاتر پیشخوان دولت می تواند در مواقع بحران مانند، قطع شبکه های اینترنت و یا جنگ های سایبری نیز حائز اهمیت باشد که نمونه های آن در دنیا هم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر پیشخوان دولت بیش از 350 هزار شغل ایجاد کرده اند

دفاتر پیشخوان دولت بیش از 350 هزار شغل ایجاد کرده اند