مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 22:552015-03-06سياسي

استاندار سمنان: دستگاه های اجرایی برای برگزاری کنگره شهدای سمنان بسیج شوند


همه دستگاه های اجرایی باید برای برگزاری کنگره 3 هزار شهید سمنان بسیج شوند.

- " از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی در نشستی با مسئولان سمنان افزود: کار برای شهیدان خارج از کار اداری و چارچوب های مشخص است؛ کار برای شهدا باید کار دل و با عشق به شهیدان باشد.

وی تصریح کرد: در این عرصه با عشق، علاقه و با دل همه باید هر آنچه می توانند برای باشکوه تر شدن کنگره 3 هزار شهید در استان انجام دهند.

وکیلی افزود: آنچه انقلاب اسلامی را استمرار بخشیده و حفظ کرده، خون های شهدا و یاد و خاطره ایثارگری های شهیدان عزیز است که باید فرهنگ شهادت در جامعه حفظ و ترویج پیدا کند.

استاندار سمنان همچنین از دستگاه های اجرایی خواست در جهت تجهیز و مناسب سازی محل برگزاری کنگره همکاری لازم را با ستاد کنگره داشته باشند و در اجرای برنامه ها، دستگاه های مربوطه با خلاقیت و ذوق و سلیقه پیام شهدا را برای جوانان و نسل سوم و چهارم هنرمندانه بیان کنند که این موضوع مورد توجه آنان قرار گیرد و طراوت بیشتری به این نسل ببخشد.

وکیلی خواستار پخش فیلم های مستند در خصوص شهیدان استان در سالن های نمایش، ایجاد یادمان های مناسب برای شهدا، ترویج فرهنگ شهدا در شهرستان ها با ترسیم عکس شهدا، برگزاری یادواره های شهدا در سطح ادارات و سازمان های استان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: دستگاه های اجرایی برای برگزاری کنگره شهدای سمنان بسیج شوند

استاندار سمنان: دستگاه های اجرایی برای برگزاری کنگره شهدای سمنان بسیج شوند