مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 19:052015-03-06دانش

فرماندار تالش عنوان کرد نقش مهم منابع طبیعی در سلامت انسان


فرماندار تالش، نقش منابع طبیعی را در سلامت انسان تأثیرگذار عنوان کرد.

- " از تالش، علی فتح اللهی عصر امروز در مراسم روز درختکاری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد اسلامی این شهرستان تالش، اظهار کرد: امروزه با صنعتی شدن جوامع بشری درختان نقش مهم تری در زندگی بشر ایفا می کنند.

وی نقش درختان را در پیشرفت بیشتر صنعت و فناوری مهم دانست و گفت: درختان منابع تامین کننده محصولاتی نظیر وسایل چوبی، مبلمان، لوازم التحریر مانند کاغذ، انواع مدادهای مختلف، الوار و هزاران محصول دیگر محسوب می شوند.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه منابع طبیعی به منزله ریه های یک شهر تلقی می شود، گفت: منابع طبیعی نقش مهمی در تامین سلامت اعضای جامعه را ایفا می کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت کارخانه های صنعتی و ازدیاد وسایط نقلیه عمومی سلامت افراد را تهدید می کند، تصریح کرد: افزایش هر چه بیشتر این مواد آلاینده موجب کاهش میزان اکسیژن در هوا می شود و وضعیت نامساعد گروه های آسیب پذیر نظیر بیماران ریوی و قلبی، سالخوردگان و کودکان را تهدید می کند.

فتح اللهی درختکاری را راه حل مناسبی برای مبارزه با آلودگی های مذکور عنوان کرد و یادآور شد: هر ساله در روز 15 اسفند ماه که آخرین فصل ماه زمستان است نهال های جوان کاشته می شود تا به درختانی نیرومند و سرسبز تبدیل شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار تالش عنوان کرد نقش مهم منابع طبیعی در سلامت انسان

فرماندار تالش عنوان کرد نقش مهم منابع طبیعی در سلامت انسان