مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 19:052015-03-06سياسي

مسئولان با سودجویان بازار شب عید برخورد کنند


مسئولان و دستگاه های نظارتی در ایامی که مردم برای خرید کالاهای ضروری شب عید به بازار مراجعه می کنند نظارت بیشتری داشته باشند و با افراد سودجو متخلف برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم ، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: امروز تمامی دنیا به این واقعیت رسیده است که جمهوری اسلامی یک کشور بسیار قدرتمند و تأثیرگذار در منطقه خاورمیانه وجهان تبدیل شده است و اگر کشوری قصد خیال باطلی در سر داشته باشد با پاسخ دندان شکن قدرت نظامی ایران مواجه می شود.

وی گفت: رزمایش بسیار قدرتمند سپاه بیشتر از هر کشوری وحشت آمریکا و اسراییل را به دنبال داشت به طوری که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا نتوانست این واقعیت را انکار کند بلکه به صراحت در مورد توان دریایی و موشکی سپاه ایران سخن گفت.

امام جمعه نهاوند افزود: به برکت وجود مقام معظم رهبری و جوانان توانمند و مردم مقاوم ایران امروز دشمن بر سر مسئله هسته ای باید با ما کنار بیاید زیرا آنها هستند که بیشترین ضررها را از تحریم ایران و کشورهای جهان اسلام می برند زیرا با هر حربه ای که وارد منطقه شدند شکست خوردند.

مغیثی اظهار داشت: آمریکا، اسراییل و کشورهای اروپایی ابتدا با تجهیز داعش و سایر گروهای تروریستی قصد از بین بردن حزب الله لبنان و محور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با سودجویان بازار شب عید برخورد کنند

مسئولان با سودجویان بازار شب عید برخورد کنند