مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 18:202015-03-06اقتصادي

پرداخت هزینه 120میلیاردریالی برای طرح آبیاری نوین آذربایجان شرقی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پرداخت هزینه 120میلیاردریالی برای طرح آبیاری نوین آذربایجان شرقی در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کریم مهری عصر جمعه در جلسه کارگروه آب و کشاورزی شهرستان بناب با بیان اینکه در سال جاری 180 میلیارد ریال نیز برای ایجاد فضاهای گلخانه ای در استان از محل احیای دریاچه ارومیه به این استان پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات مربوط به دریاچه ارومیه و ریزگردهای آن یک تهدید جدی است، ادامه داد: بالا رفتن شوری آب چاه ها نیز موجب بیکاری کشاورزان در برخی شهرستان ها شده است.

مهری با اشاره به اینکه افزایش شوری آب چاه ها ناشی از عواقب استفاده غیرمجاز از منابع زیرزمینی است، ادامه داد: مردم باید در صورت مشاهده برداشت آب از چاه های غیرمجاز مراتب را اطلاع دهند تا این پدیده طبیعی کاهش یابد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از اختصاص 4600 میلیون ریال اعتبار برای اجرای برنامه های فرهنگ سازی خبرداد و گفت: تاکنون هیچ ریال و اعتباری از محل اعتبارات برای ترویج مسایل مربوط به دریاچه ارومیه به این سازمان پرداخت نشده است.

وی بر ضرورت تغییر الگوی کشت نیز تاکید کرد و گفت: باید در خصوص احیای دریاچه ارومیه مسئولان همت جدی داشته باشند و مردم نیز با مسئولان نهایت همکاری را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت هزینه 120میلیاردریالی برای طرح آبیاری نوین آذربایجان شرقی

پرداخت هزینه 120میلیاردریالی برای طرح آبیاری نوین آذربایجان شرقی