مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 17:302015-03-06سياسي

مدیرکل اوقاف سمنان خبر داد شرکت 3300 نفر در آزمون کتبی طرح حفظ قرآن در سمنان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از شرکت بیش از 3 هزار و 300 نفر در آزمون کتبی طرح حفظ قرآن کریم در سمنان که امروز در 15 نقطه از استان سمنان برگزار شد، - " از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه لازم است ظرفیت قرآنی در استان سمنان شناخته شود، اظهار کرد: در آزمون طرح حفظ قرآن کریم استان سمنان، بیش از 3 هزار و 328 نفر شرکت کردند که در 11 رشته مختلف با هم به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر این آزمون به مرکز تربیت مربی شهر قم اعزام می شوند تا دوره های مهارت های مربی گری و تدریس حفظ قرآن را زیر نظر استادان ممتاز و بین المللی بگذرانند و تاکنون بیش از 148 نفر از نقاط مختلف استان سمنان به این مرکز اعزام شده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: آزمون طرح حفظ قرآن کریم در دو مرحله شفاهی و کتبی برگزار می شود که مرحله شفاهی سومین سال برگزاری این آزمون در اسفند ماه سال جاری برگزار شد و مرحله دوم آن نیز 15 اسفند ماه 93 برگزار شد.

واحدی تصریح کرد: این طرح با هدف عملی شدن فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تربیت یک میلیون نفر حافظ قرآن در فرآیندی چهارساله از سال 1391 آغاز شده و از این تعداد، سهم استان سمنان تربیت 8 هزار و 500 نفر حافظ در چهار سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل اوقاف سمنان خبر داد شرکت 3300 نفر در آزمون کتبی طرح حفظ قرآن در سمنان

مدیرکل اوقاف سمنان خبر داد شرکت 3300 نفر در آزمون کتبی طرح حفظ قرآن در سمنان