مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 17:252015-03-06سياسي

استاندار اصفهان: 250 هزار هکتار کانون فرسایش بادی در شرق اصفهان وجود دارد


250 هزار هکتار کانون فرسایش بادی در شرق اصفهان وجود دارد.

- " از اصفهان، رسول زرگر پور ظهر امروز در مراسم روز درختکاری در مرکز بیابان زایی شرق اصفهان با بیان اینکه در هیئت دولت و در زمان تأیید بنده به عنوان استاندار اصفهان، محیط زیست را به عنوان الویت های کاری خود بیان کردم، اظهار کرد: در حال حاضر پس از گذشت یک سال و نیم از این موضوع به این نتیجه رسیده ام که در آن زمان تنها به 10 درصد از مشکلات زیست محیطی اصفهان واقف و آشنا بوده ام.

وی به کانون های فرسایش بادی در شرق اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 250 هزار هکتار کانون فرسایش بادی در این منطقه وجود دارد و درختکاری یکی از مقوله هایی است که می تواند به بیابان زایی در این منطقه کمک کند.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هر ساله می تواند نسبت به درختکاری و بیابان زایی در یک هزار هکتار از عرصه های کانون فرسایش بادی در این منطقه اقدام کند، تصریح کرد: با این روند باید 250 سال منتظر بمانیم تا اقدام مؤثری در کانون های گرد و غبار شرق اصفهان انجام شود.

وی با بیان اینکه مسئولان، مردم و تشکل های مردم نهاد باید اقدامات مؤثری را در راستای مقابله با بیان زایی داشته باشند، اضافه کرد: خیران اصفهان و کشور باید برای حفظ منابع طبیعی و محیط از این دو مقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: 250 هزار هکتار کانون فرسایش بادی در شرق اصفهان وجود دارد

استاندار اصفهان: 250 هزار هکتار کانون فرسایش بادی در شرق اصفهان وجود دارد