مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 16:452015-03-06سياسي

امام جمعه نکا: مسئولان با دوری از حاشیه سازی، برای رفع مشکلات مردم گام بردارند


مسئولان با دوری از حاشیه سازی، برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

- " از شهرستان نکا، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: خدمت به مردم از مهم ترین وظایف مسئولان است که باید مورد توجه جدی قرار گرفته و مسئولان با خدمت گزاری مناسب، از ایجاد تفرقه و دو دستگی در میان مردم اجتناب کرده و به فکر مردم باشند.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان این انقلاب و جامعه هستند، اظهار کرد: این نظام به برکت وجود همین مردم و با تکیه بر خداوند و اطاعت از امام و رهبری در این جایگاه رفیع قرار گرفته و در ادامه راه نیز باید اتحاد، وحدت و اطاعت از رهبری در دستور همگان باشد.

امام جمعه نکا ادامه داد: مسئولان باید در پایان سال یک جمع بندی داشته باشند و با صداقت آنچه را در طول این یک سال انجام دادند، گزارش دهند.

خطیب جمعه نکا گفت: امروز 15 اسفند مصادف با روز درختکاری است که همه مردم باید در حفظ درختان و نگهداری از آن تلاش کنیم چرا که با توجه به زندگی صنعتی در زمان فعلی جامعه ما، نیاز انسان به طبیعت و فضای سبز، در زمان حال، بیشتر از دوره های گذشته است.

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان اینکه بیشتر بلایای طبیعی همچون سیلاب ها و ریزگردها، براثر نابودی فضای سبز و طبیعت به وجود آمده است، یادآور شد: تخریب منابع طبیعی هموا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه نکا: مسئولان با دوری از حاشیه سازی، برای رفع مشکلات مردم گام بردارند

امام جمعه نکا: مسئولان با دوری از حاشیه سازی، برای رفع مشکلات مردم گام بردارند