مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 15:452015-03-06سياسي

ایران در صورت عدم توافق ضرر نمی کند


اگر مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد طرفین برده اند و برد برد انجام شده ولی اگر به نتیجه نرسد ایران برده و طرف مقابل باخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام علی جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز با اشاره به سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، عنوان کرد: حضور نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در کنگره با دفعات پیش تفاوت فاحش داشت و نتانیاهو صرفا به دعوت رییس کنگره وارد آمریکا شد.

وی ادامه داد: ورود این میهمان شرور، ناخوانده و منفور به کنگره آمریکا به معنای بی اعتمادی کشوری است که تاکنون بیشترین حمایت را از رژیم صهیونیستی داشته است و دولت آمریکا از این تحقیر کم سابقه برآشفت و در جلسه کنگره هیچ مقامی از مقامات کاخ سفید حضور نداشتند.

جعفری افزود: تحریم سخنرانی نتانیاهو از سوی دموکرات ها به این معنا نیست که آمریکا دست از حمایت از رژیم صهیونیستی برداشته اما آمریکا نیز از متحد منفور خود خسته شده است.

خطیب نماز جمعه این هفته هرمز در ادامه گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته در حالی که ایران تحریم است و توافقی حاصل نشده، اما ایران کنترل چهار پایگاه منطقه را بدست آورده و با غضب عنوان کرده که رهبر جمهوری اسلامی در شبکه های اجتماعی پیام داده است که اسراییل باید نابود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در صورت عدم توافق ضرر نمی کند

ایران در صورت عدم توافق ضرر نمی کند