مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 14:352015-03-06اجتماعي

عبور از محورهای شاهرود - آزاد شهر و جاده توسکستان ممنوع است


آزاد شهر از بسته شدن این محور تا اطلاع ثانوی به علت ادامه بارش برف، کولاک شدید و کاهش دید خبر داد و گفت: - از ادامه تردد خودورها در این مسیرها جلوگیری می شود.

سرگرد مهدی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به مسدود شدن مسیر شاهرود - گرگان از طریق محور مواصلاتی توسکستان، اظهار داشت: این محور نیز به علت بارش های شدید و مساعد نبودن شرایط جوی تا اطلاع ثانوی بسته است.

وی افزود: این محورها پس از مساعد شدن شرایط جوی و مهیا شدن شرایط جاده بازگشایی خواهند شد.

فرمانده پلیس راه شاهرود - آزادشهر همچنین در ادامه با اشاره به لزوم همراه داشتن زنجیز چرخ خصوصا در ایام سرد سال، خاطرنشان کرد: همراه داشتن وسایل ضروری برای تردد در محورهای برف گیر مانند زنجیر چرخ، پتو، نان، آب و .

ضروری است.

جلالی با تاکید بر اینکه هموطنان عزیز در این ایام از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند افزود: همچنین در ایامی که محور های مواصلاتی با مشکلاتی از قبیل بارش های فراوان یا کاهش دید مواجه هستند، رعایت همه مقررات رانندگی برای حفظ سلامتی و عدم بروز سوانح لازم است.

وی در خاتمه تاکید کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، اطلاع از اوضاع جوی و پر بودن باک خودرو، همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل ضروری هنگام سفر در فصول سرد سال کاهش سوانح جاده ای و سفری امن را تضمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از محورهای شاهرود - آزاد شهر و جاده توسکستان ممنوع است

عبور از محورهای شاهرود - آزاد شهر و جاده توسکستان ممنوع است