مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 14:202015-03-06سياسي

امام جمعه شفت: راهیان نور حرکت ماندگار فرهنگی است


امام جمعه شفت با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت: راهیان نور حرکتی عظیم و ماندگار فرهنگی است.

- " از شفت، حجت الاسلام سید عبدالله هاشمی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با تسلیت ایام شهادت فاطمه (س) اظهار کرد: پیروی از هوای نفس و بدعت در دین موجب گمراهی انسان و ایجاد فتنه می شود.

وی پیروی از هوای نفس را گناهی بزرگ عنوان کرد و افزود: هوای نفس انسان را ذلیل و درمانده می کند و تقوای الهی بهترین راهکار برای مقابله با این امر است.

هاشمی در ادامه با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، بیان کرد: راهیان نور حرکتی عظیم و ماندگار فرهنگی است.

امام جمعه شفت با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: مدیران دستگاه ها در اعزام کاروان راهیان نور کمک کنند.

وی به پخش مجموعه تلویزیونی افسانه کشورهای دیگر از صدا و سیما اشاره کرد و گفت: صدا و سیما به جای پرداختن به موضوع مذکور واقعیت های هشت سال دفاع مقدس را برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین کند.

هاشمی با اشاره به رسالت سینمای کشور در مقابل حماسه دوران دفاع مقدس، بیان کرد: سینما رشادت رزمندگان اسلام را باید برای مخاطبان به تصویر بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شفت: راهیان نور حرکت ماندگار فرهنگی است

امام جمعه شفت: راهیان نور حرکت ماندگار فرهنگی است