مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 14:202015-03-06اقتصادي

معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی کوهدشت خبر داد فعالیت 550 تعاونی در کوهدشت


معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کوهدشت گفت: درحال حاضر 550 تعاونی در قالب بخش های کشاورزی، صنعتی و خدماتی در این شهرستان فعال هستند.

- علی طرهانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کوهدشت اظهار داشت: تعاونی هایی در کوهدشت در زمینه صادرات احشام به کشورهای حاشیه خلیج فارس فعالیت دارند که این تعاونی ها از تمرکز دلالان در بازار تولید و توزیع جلوگیری می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 550 تعاونی در این شهرستان در زمینه های تولیدی، توزیعی و خدماتی فعالیت دارند، گفت: حدود 180 هزار نفر در این تعاونی ها مشغول به فعالیت هستند که 150 هزار نفر از این تعداد مربوط به شرکت تعاونی سهام عدالت است.

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کوهدشت تصریح کرد: همچنین تعاونی های تولیدی شهرستان بیشتر در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامداری، دامپروری، فرش دستباف، صنایع دستی، صنایع فلزی، دام و طیور و توسعه روستایی جهت تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فعال هستند.

طرهانی با بیان اینکه درحال حاضر به دلیل اینکه پنج سال است، با کاهش تسهیلات بانکی اعطایی به تعاونی ها مواجه هستیم، تعداد تعاونی های در شرف تاسیس حدود 300 شرکت است.

طرهانی یادآور شد: شرکت تعاونی هایی که در بخش های کشاورزی، دام و طیور در کوهدشت فعالیت می کنند، نسبت به سایر تعاونی ها بازده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی کوهدشت خبر داد فعالیت 550 تعاونی در کوهدشت

معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی کوهدشت خبر داد فعالیت 550 تعاونی در کوهدشت