مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 13:352015-03-06اجتماعي

منابع طبیعی موجود در استان البرز باید حفظ و توسعه یابد


استاندار البرز در روز درختکاری گفت: با کمک همه دستگاه ها و ارگان های مرتبط در استان باید منابع طبیعی موجود حفظ شود و توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید حمید طهایی استاندار البرز ظهر امروز در آیین درختکاری در محل اجرای پروژه کمربند سبز کرج برگزار شد در خصوص این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در این مراسم نشان دهنده اهتمام ویژه آنها به مسائل فضای سبز و زیست محیطی است که امروز به رغم هوای سرد و ترافیک روزهای پایانی سال، در یک روز تعطیل و به دور از هیاهو و شلوغی شهر به حاشیه کرج آمدند و سنت حسنه درختکاری را انجام دادند.

وی با اشاره به استعدادهای بسیار فراوان البرز در حوزه فضای سبز و زیست محیطی افزود: این استعدادها در کنار نیروی انسانی متخصص و مجرب شکوفا می شود و می توان از آنها بهره کافی را برد.

این مسئول به جایگاه والای درخت در شهر و زندگی اجتماعی اشاره و عنوان کرد: گذشتگان ما توجه زیادی به مباحث مربوط به درخت و فضای سبز داشتند که ما نیز برای حفظ فضاهای سبز و منابع طبیعی موجود باید اهتمام داشته باشیم تا برای نسل های بعدی حفظ شود.

طهایی در ادامه سخنان خود با تشکر از سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج و اداره کل منابع طبیعی استان البرز به دلیل اهمیت به مباحث مربوط به هفته درختکاری ادامه داد: با کمک سایر دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع طبیعی موجود در استان البرز باید حفظ و توسعه یابد

منابع طبیعی موجود در استان البرز باید حفظ و توسعه یابد