مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 12:402015-03-06اجتماعي

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش: تبعیض برای فرهنگیان قابل تحمل نیست


معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش گفت: تنها موضوعی که برای فرهنگیان قابل تحمل نیست موضوع رابطه و تبعیض است و مسئولان باید دقت کنند که بر اساس رابطه و تبعیض مسئولیتی را به کسی واگذار نکنند.

- محی الدین بهرام محمدیان در حاشیه جلسه علنی پارلمان فرهنگیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: همواره باید با صبر و آرامش به اجرای امور بپردازیم و معلمان تا به امروز به جامعه نشان دادند با وجود تمام مشکلاتشان واقعا صبورند.

وی افزود: تنها موضوعی که برای فرهنگیان قابل تحمل نیست موضوع رابطه و تبعیض است و مسئولان باید دقت کنند که بر اساس رابطه و تبعیض مسئولیتی را به کسی واگذار نکنند و تمام افراد برای مسئولیت های مختلف براساس شایسته سالاری انتخاب شده باشند.

محمدیان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش یک سرمایه اجتماعی عظیم است که باید به مشکلات آن توجه شود و برای حل آن راهکاری در نظر گرفت.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: باید در نحوه بیان آموزش برای دانش آموزان تغییراتی را ایجاد کرد و از شیوه های جدید استفاده کنیم زیرا دانش آموزان ما در صورت مسئله مشکل دارند که این سبب اختلال در انتقال مفاهیم آموزشی می شود.

وی تاکید کرد: باید به دنبال راهکاری باشیم تا بتوانیم انتقال آموزش را برای دانش آموزان ساده تر کنیم زیرا در برخی از اوقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش: تبعیض برای فرهنگیان قابل تحمل نیست

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش: تبعیض برای فرهنگیان قابل تحمل نیست