مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 12:202015-03-06سياسي

کانون های مساجد جوانان را در مقابل آسیب ها و خطرات بیمه می کند


استاندار قم معتقد است که حضور نوجوانان و جوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد، آنها را در مقابل آسیب ها و خطرات بیمه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصادق صالحی منش پیش از ظهر در بیست و دومین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: پیامبر عظیم الشان ما اولین کاری که بعد از هجرت انجام دادند، ایجاد مسجد در منطقه قبا بود و بعد از چند روزی که وارد مدینه منوره شدند باز مسجد مدینه را که امروز به نام مبارک خود حضرت ملقب است را احداث کردند و این مسجد به کانون همه حرکت های پیامبر تبدیل شد.

وی گفت: پیامبر اسلام وقتی می خواستند دستور جنگ را صادر کنند و یا وحی نبوی را برای مردم بیان کنند در این مسجد اقدام می کردند.

به گفته استاندار قم حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پیرامون برنامه های مساجد و کانون های فرهنگی هنری توجه و سفارش های زیادی داشتند که این تاکیدها نشان دهنده اهمیت برنامه های مساجد است.

حجت الاسلام صالحی منش افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد جوانان ما را از آسیب ها و خطرات بیمه می کند و امیدواریم حضور باشکوه جوانان و نوجوانان در این کانون ها سبب شکوه و عزت و عظمت بیشتر برای کشورمان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های مساجد جوانان را در مقابل آسیب ها و خطرات بیمه می کند

کانون های مساجد جوانان را در مقابل آسیب ها و خطرات بیمه می کند