مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 12:152015-03-06سياسي

تبعیض در حقوق و مزایای بین پرستاران باید رفع شود


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت : تبعیض بین پرستاران باید از بین رود.

- نادر قاضی پور در همایش تحلیل مسائل و مطالبات پرستاری که در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه در شرایط کنونی فاصله هنگفتی بین حقوق و مزایای پرستاران بیمارستان های مختلف وجود دارد از تمام مسولین خواستاریم تا با اجرای سیاست های مختلف این تبعیض را برطرف کنند.

وی ادامه داد: با توجه به 70 درصد بودن ساختار تشکیلات نظام پرستاری مسئولین باید درصدد حل این مشکل برآیند و این درصد را به 100 برسانند تا در آینده برای هر بیمار یک پرستار وجود داشته باشد.

قاضی پور همچنین به کمبود دانشکده های مامایی اشاره کرد و افزود: باید به افزایش ایجاد دانشکده های مامایی توجه شود تا از این طریق بتوان کمبود ماما که یکی از چالش های مهم است را برطرف کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به پایین بودن حقوق بازنشتگان اشاره کرد و گفت: با توجه به بالا بودن هزینه های بازنشستگان افزایش حقوق و مزایای این قشر در دستور کار مسئولین ذی ربط قرار گیرد.

همچنین "عابد فتاحی" نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اسکلت ساختار بخش سلامت، پرستاران هستند و زمانی که پرستاران نباشند خدمات سلامت ناقص می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض در حقوق و مزایای بین پرستاران باید رفع شود

تبعیض در حقوق و مزایای بین پرستاران باید رفع شود