مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 12:152015-03-06سياسي

استقلال اقتصادی با بخشنامه محقق نمی شود/ مسجد جای حزب بازی نیست


استقلال اقتصادی با بخشنامه محقق نمی شود بلکه باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر جمعه در بیست و دومین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با ابراز خرسندی از فعالیت جوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید مورد توجه قرار گیرند.

وی گفت: زمانی که مسئولیت وزارت فرهنگ را داشتیم موضوع کانون های فرهنگی هنری مورد توجه قرار گرفت و در شورای انقلاب فرهنگی آن را مطرح کردیم.

به گفته رییس مجلس شورای اسلامی اگر جامعه ما بخواهد توسعه متناسب با فرهنگ بومی داشته باشد باید ریشه های معنوی و دینی جامعه را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: همان طوری که توسعه کشور یک امر وارداتی نیست، توسعه فرهنگی در کشور هم باید با مختصات بومی ما سازگار باشد و اگر این نباشد توفیق نخواهیم داشت.

لاریجانی گفت: در توسعه فرهنگی گاهی گرته برداری از کارهای کشورهای دیگر می شود که این اشکالی ندارد ولی آگاه باشیم اگر امری بخواهد در کشور عمیق باشد باید بسترهای دینی آن فراهم شود.

مسجد محور ساماندهی امور فرهنگی باشدوی با اشاره به راه اندازی خانه فرهنگ توسط شهرداری ها یا راه اندازی کتابخانه های عمومی در کشور اظهار کرد: مهمترین پایگاه فرهنگ سازی در تفکر ما مسجد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال اقتصادی با بخشنامه محقق نمی شود/ مسجد جای حزب بازی نیست

استقلال اقتصادی با بخشنامه محقق نمی شود/ مسجد جای حزب بازی نیست