مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 12:112015-03-06سياسي

انتقاد از اصرار بیش از اندازه دولت بر اشتغال بانوان


اگر دولت توانمند است، جلوی تورم را بگیرد که لازم نباشد خانم ها به خاطر مشکلات اقتصادی به بیرون از خانه بروند و مجبور نشوند از تربیت و محبت مادری خود نسبت به فرزندشان دریغ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اشتغال خبرگزاری دانشجو ، فرشته روح افزا، معاون طرح و برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی - اجتماعی زنان، با بیان اینکه ارائه اینگونه نقطه نظرات در مورد حقوق زنان در بحث اشتغال تنها باعث می شود بار مضاعفی بر دوش زنان گذاشته شود، افزود: این سخنان نه تنها حق زنان را ابقاء نمی کند بلکه بحث اشتغال بیرونی زنان باتوجه به قانون کار فعلی در حقیقت یک بار مضاعفی را بر دوش زنان می گذارد و نه تنها کمکی به زنان نمی کند بلکه ضایع کردن حقی از حقوق زنان است.

وی ادامه داد: خانم ها که نمی توانند باردار نشوند، نمی توانند درس نخوانند، نمی توانند کا رهای منزل و تربیت فرزند را نادیده بگیرند، یک خانم که نمی تواند وظایف همسرداری را نادیده بگیرد، با این همه وظایف و کار حالا بخشی از درآمد خانه هم بر دوش زنان بگذاریم بعد آقایان می خواهند چکار کنند؟ می شود مسئولین در این رابطه پاسخ دهند؟ عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان اظهار داشت: اگر طوری دارند اشتغال زایی می کنند که یک خانمی که یک بچه 6 ماه دارد باید به دنبال مهد کودک برای فرزند خود باشد، این یک ظلم مضاعف هم به ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از اصرار بیش از اندازه دولت بر اشتغال بانوان

انتقاد از اصرار بیش از اندازه دولت بر اشتغال بانوان