مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 12:052015-03-06سياسي

راه اندازی ستاد خبری اردوهای جهادی و کاروان های راهیان نور


معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: به منظور انعکاس تلاش های جهادگران بسیجی در مناطق محروم و حضور زائران مناطق عملیاتی، ستاد خبری اردوهای جهادی و کاروان های راهیان نور راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کوله بار، اسماعیل احمدی گفت: در روزهای پایانی سال و ایام سال جدید که آحاد مردم مهیای خریدهای نوروزی و نظافت منزل تا استقبال از میهمانان و استراحت هستند، خیل عظیمی از اساتید، پزشکان، طلاب و به ویژه دانشجویان جوان بسیجی در فکر خدمت رسانی در صعب العبورترین روستاهای کشور هستند.

وی به اقدامات روابط عمومی بسیج در انعکاس این برنامه اشاره کرد و ادامه داد: به منظور انعکاس و انتشار مجاهدت های جهادگران بسیجی در مناطق محروم و حضور زائران مناطق عملیاتی، ستاد خبری اردوهای جهادی و کاروان های راهیان نور راه اندازی می شود.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به فعالیت های این ستاد خبری گفت: راه اندازی چهار کاروان رسانه ای به اردوهای راهیان نور و جهادی با حضور بیش از 120 خبرنگار، عکاس و گزارشگر از 16 اسفند تا ششم فروردین، تولید مستندات متعدد، تیزرها و نماهنگ هایی پیرامون این دو عملیات بزرگ فرهنگی گوشه ای از فعالیت های ستاد خبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ستاد خبری اردوهای جهادی و کاروان های راهیان نور

راه اندازی ستاد خبری اردوهای جهادی و کاروان های راهیان نور