مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 11:202015-03-06دانش

حمایت از 460 دوره پسا دکتری/ ایجاد شبکه محققان برای انجام پروژه


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران به عنوان «بنیاد ملی علم ایران»، باید سفارش دهنده پروژه های تحقیقاتی که بر اساس نیازهای کشور اولویت بندی شده اند، - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران به عنوان بنیاد ملی علم ایران ، باید سفارش دهنده پروژه های تحقیقاتی که بر اساس نیازهای کشور اولویت بندی شده اند، باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس هیات امنای صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، که در جمع مدیران و مسئولان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور حضور یافته بود و پس از ارائه گزارش دکتر ضرغام رییس صندوق اظهار کرد: همانطور که تاکنون اعطای کرسی پژوهشی، گرنت، پسا دکترا و تسهیلات برای اساتید و محققان جوان از طریق صندوق حمایت از پژوهشگران انجام شده است، می توان بخشهای دیگری را نیز به صندوق سپرد.

وی گفت: شبکه ای از محققان با رزومه و سوابق علمی و اجرایی آنان، در صندوق ایجاد شود تا پروژه های تحقیقاتی مطابق با نیازهای کشور، توسط آنان صورت گیرد.

ستاری همچنین بر ضرورت همکاری های بیشتر ستادهای راهبری توسعه فناوری معاونت علمی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تاکید کرد و با اشاره به سفرهای استانی و ملاقات او ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 460 دوره پسا دکتری/ ایجاد شبکه محققان برای انجام پروژه

حمایت از 460 دوره پسا دکتری/ ایجاد شبکه محققان برای انجام پروژه