مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 10:402015-03-06ورزشي

آخرین بازی خانگی ماهان تندیس قم پخش زنده نمی شود


آخرین مسابقه خانگی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ برتر باشگاه های کشور بر خلاف بازی های قبلی این تیم پخش زنده نخواهد شد.

- " از قم، بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فوتسال کشور تیم ماهان تندیس قم امروز در مسابقه ای خانگی از بیست و پنجمین هفته از فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور برابر تیم فوتسال فرش آراء مشهد به میدان خواهد رفت.

به دلیل اینکه بازی ماهان تندیس قم و فرش آراء مشهد از ساعت 16 امروز در سالن شهید حیدریان قم آغاز می شود و مصاف صبای قم و راه آهن تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نیز از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام می رسد، مسابقه فوتبال در اولویت صدا و سیما مرکز قم قرار دارد و این بازی به صورت زنده روی آنتن می رود تا آخرین بازی خانگی ماهان تندیس قم در لیگ برتر فوتسال از شبکه استانی قم پخش مستقیم نشود.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در تلاش برای حفظ جایگاه خود در مکان پنجم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از تیم فوتسال فرش آراء مشهد پذیرایی خواهد کرد دیداری که امشب در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می رسد.

دیدارهای هفته دوازدهم از دور برگشت بازی های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در پانزدهمین روز اسفند ماه با ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین بازی خانگی ماهان تندیس قم پخش زنده نمی شود

آخرین بازی خانگی ماهان تندیس قم پخش زنده نمی شود