مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 10:352015-03-06اقتصادي

کاهش واردات محصولات آرایشی قاچاق/سیاست سازمان غذا و دارو


دبیر انجمن واردکنندگان فرآورده های آرایشی و بهداشتی ایران، سیاست سازمان غذا و دارو در صدور مجوز واردات برندهای معتبر جهانی و حمایت از تولید کنندگان داخلی این محصولات را، - ستود.

حمید مقیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارداشت: سیاست های رییس سازمان غذا و دارو در دولت یازدهم، باعث شده تا موانع پیش روی واردکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی برداشته شود و در مقابل، ورود فرآورده های قاچاق و تقلبی نیز کمتر شود.

وی افزود: متاسفانه در دولت های نهم و دهم، توجهی به تشکل ها و نهادهای تخصصی نمی شد ولی در یک سال و اندی که از روی کار آمدن دولت یازدهم می گذرد، سیاست های حمایتی از تشکل های تخصصی در حوزه فرآورده های آرایشی و بهداشتی، منجر به ایجاد انگیزه برای تعامل بخش خصوصی با دولت گردیده است.

عضو هیئت مدیره انجمن وارد کنندگان فرآورده های آرایشی و بهداشتی و عطریات ایران، ادامه داد: در همین راستا، تفاهمنامه ای میان انجمن و سازمان غذا و دارو در مرحله امضا قرار دارد که بر اساس آن، بخشی از وظایف سازمان غذا و دارو در حوزه واردات لوازم آرایشی و بهداشتی، برون سپاری می شود.

مقیمی، این تعامل و تفاهمنامه را در راستای شعار دولت یازدهم مبنی بر حمایت از تشکل ها و نهادهای صنفی و تخصصی دانست و گفت: خوشبختانه از موقع انتصاب دکتر دیناروند به عنوان رییس سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش واردات محصولات آرایشی قاچاق/سیاست سازمان غذا و دارو

کاهش واردات محصولات آرایشی قاچاق/سیاست سازمان غذا و دارو