مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 10:152015-03-06اقتصادي

پرداخت بالغ بر 80 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به کشاورزان لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر تغییر الگوی کشت و عبور از کشاورزی سنتی در این استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، مهرداد غضنفری در پانزدهمین جلسه شورای اداری استان پس از انتصاب مهندس بازوند به عنوان استاندار، گفت: لرستان 800 هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد که فقط 25 درصد این اراضی آبی است و با میانگین کشوری حداقل 20 درصد فاصله دارد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‎های متوقف شده را احیا کردیم، اظهار کرد: 12 ایستگاه پمپاژ در استان وجود داشت که 6 ایستگاه را در یک سال گذشته به بهره‎برداری رساندیم و برنامه داریم که مابقی را نیز در سال آینده تکمیل کنیم و بین شش تا هفت هزار هکتار از مزارع دیم به آبی تبدیل می‎شوند.

غضنفری ادامه داد: بالغ بر 80 میلیارد تومان تسهیلات از صندوق توسعه ملی با سود 11 درصدی به کشاورزهای استان پرداخت شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یادآور شد: همچنین 50 میلیارد تومان نیز در بخش مکانیزاسیون اختصاص داده شده و اعتقاد داریم باید از کشاورزی سنتی عبور و روی به کشاورزی دانش‎بنیان بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه اعتبارات عمرانی پس از سفر هیئت دولت نزدیک به 30 میلیارد تومان از محل ماده 10 و 12 اختصاص یافت و این در حالیست که سال گذشته این مبلغ کمتر از چهار میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بالغ بر 80 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به کشاورزان لرستان

پرداخت بالغ بر 80 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به کشاورزان لرستان