مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 09:102015-03-06سياسي

مدیرکل کتابخانه های استان البرز: شهرستان فردیس صاحب کتابخانه مرکزی می شود


مدیرکل کتابخانه های استان البرز با تأکید بر توسعه کتابخانه ها در استان البرز گفت: شهرستان فردیس صاحب کتابخانه مرکزی می شود.

- حجت الاسلام محمد فلاح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار داشت: هم اکنون ساخت این کتابخانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هم اکنون شهرستان فردیس نیازمند توسعه فضاهای کتابخانه ای است و لازم است تا شرایط مطلوبی را در این حوزه در این شهرستان ایجاد کنیم.

این مسئول بیان داشت: برای اینکه بتوانیم به فضاهای مطلوب در این حوزه و در شهرستان فردیس دست پیدا کنیم باید مشارکت های مردمی و خیران را نیز داشته باشیم.

فلاح با تاکید بر ظرفیت های فرهنگی موجود در شهرستان فردیس افزود: نهادهای فرهنگی، مساجد، ستاد نماز جمعه و کانون های فرهنگی با پیشنهاد راهکارهای اساسی و همکاری متداول با یکدیگر در بالابردن سطح فرهنگ اصیل ایرانی باید تلاش تلاش کنند.

وی وضعیت کتابخانه های عمومی این شهرستان را به لحاظ فضای فیزیکی نامناسب توصیف کرد و گفت: فضای کافی برای مطالعه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی فردیس وجود ندارد.

کتاب و کتابخوانی نقش بسزایی در بالا بردن فرهنگ عمومی دارد لذا در تکمیل و تجهیز کتابخانه ها بودجه لازم اختصاص خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کتابخانه های استان البرز: شهرستان فردیس صاحب کتابخانه مرکزی می شود

مدیرکل کتابخانه های استان البرز: شهرستان فردیس صاحب کتابخانه مرکزی می شود