مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 08:102015-03-06اقتصادي

مشتقات نان ایرانی در سفره کشورهای همسایه


رییس اتحادیه تولیدکنندگان نان های صنعتی گفت: با توجه به آزاد سازی قیمت آرد و منفعت های حاصله از آن، برنامه ریزی شده از ابتدای سال جدید مشتقات نان به کشور های همسایه صادر شود.

- محسن لزومیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه سهمیه آرد نان های فانتزی و صنعتی که حدود 9 درصد سهمیه آرد استان تهران را به خود اختصاص داده است، به صورت کامل آزاد شده است، اظهار کرد: 11 درصد دیگر از سهمیه آرد دولتی استان تهران نیز باید در بخش سنتی حذف شود.

به گفته وی از سال آینده برای نان فانتزی و صنعتی از سوی اتحادیه قیمت پایه تعیین می شود اما در مرحله آخر، قیمت نان فانتزی و صنعتی به صورت رقابتی و با توجه به تقاضای مشتری خواهد بود.

لزومیان با بیان این که قیمت تعیین شده توسط فروشنده باید از قیمت واحد اتحادیه پایین تر باشد، اظهار کرد: امسال افزایش قیمتی برای نان های فانتزی و صنعتی نخواهیم داشت و افزایش قیمت این محصول از سال آینده در نظر گرفته می شود.

وی در خصوص نان های سنتی نیز گفت: آن دسته از نانوایی هایی که آرد را به صورت آزاد دریافت می کنند، قیمت محصول شان براساس تقاضای مشتری تعیین می شود و به عبارت دیگر مشتری، معیار تعیین قیمت آزادپز هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتقات نان ایرانی در سفره کشورهای همسایه

مشتقات نان ایرانی در سفره کشورهای همسایه