مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 06:502015-03-06پزشكي

دستور وزیر درباره داروی چشمی آلوده


با دستور وزیر، رسیدگی به بیماران در اولویت قرار گرفته و تمام امکانات درمانی و تخصصی نیز بکارگیری شده است تا مشکل این افراد به بهترین شکل حل شود.

- معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو، گفت: مراکز درمانی باید دارو را از شبکه رسمی کشور تهیه کنند زیرا در صورت بروز هر اتفاقی پاسخگوی عملکردشان خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، دکتر رسول دیناروند در حاشیه نشست مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور درباره درمان بیمارانی که در یکی از کلینیک های تهران به علت استفاده از داروی آوستین دچار مشکل بینایی شده بودند، افزود: با دستور وزیر، رسیدگی به بیماران در اولویت قرار گرفته و تمام امکانات درمانی و تخصصی نیز بکارگیری شده است تا مشکل این افراد به بهترین شکل حل شود.

وی همچنین از پیگیری های جدی وزارت بهداشت برای کشف منشأ آلودگی خبر داد و گفت: در حال بررسی هستیم که آیا این عارضه به علت دارو یا ناشی از عفونت ثانویه بوده است و به محض اطلاع از نتایج آن را اعلام می کنیم.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه این دارو از مبادی مجاز وارد کشور می شود ولی بعضاً به علت گران بودن آن توسط قاچاقچیان نیز بطور غیرمجاز و تقلبی وارد می شود، ادامه داد: مراکز درمانی باید این دارو را از شبکه رسمی کشور تهیه کنند زیرا در صورت بروز هر اتفاقی پاسخگوی عملکردشان خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر درباره داروی چشمی آلوده

دستور وزیر درباره داروی چشمی آلوده