مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1393 ساعت 03:212015-03-05بين الملل

از کجا به کجا؟!


با عرض پوزش از آقای هاشمی رفسنجانی باید گفت؛ اظهارنظر ایشان درباره موضوع یادشده به اندازه ای سخیف است که نمی توان باور کرد، این اظهارات بی پایه و عوامانه مورد قبول خود ایشان نیز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در کیهان نوشت: 1- برتولت برشت نمایشنامه نویس و شاعر بلندآوازه آلمانی از قول بازیگر نقش اول یکی از نمایشنامه های خود می گوید: شرم آور است!.

چرا هنوز متوجه نشده ای که می توان به یک نفر برای همیشه دروغ گفت و می توان برای یک بار به همه دروغ گفت، اما هرگز نمی توان برای همیشه به همه دروغ گفت .

در گرماگرم مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در ژنو و در حالی که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور خام کردن تیم هسته ای کشورمان و آماده سازی آنان برای اعطای امتیازات بیشتر، به آمریکا رفته و قرار بود طی سخنانی در کنگره، نقش مخالف توافق پیش روی را بازی کند، آقای هاشمی رفسنجانی در اقدامی عجیب که با توجه به هوش سیاسی ایشان دور از انتظار بود، منتقدان داخلی را به باد اتهام گرفت و گفت؛ در مهم ترین پروژه دولت که تیم مذاکره کننده است و مورد حمایت مقام معظم رهبری قرار دارد، خودشان هم تکرار می کنند که با برنامه رهبری کار را پیش می برند اما این دلواپسان چه بر سرشان می آورند و با نتانیاهو همنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کجا به کجا؟!

از کجا به کجا؟!