مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 22:012015-03-05سياسي

سفر راهیان نور را با اتحاد میان حوزه و دانشگاه برگزار می کنیم


مسئول ستاد اردوی راهیان نور دانشگاه خیام مشهد بیان داشت: سفر راهیان نور 93 دانشگاه خیام را با ایجاد هماهنگی و وحدت میان دانشگاه و حوزه بر اساس تاکیدات امام و رهبری برگزار می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزای دانشجو از مشهد،" بهمن راستین عصر امروز در نشست خبری اردوی راهیان نور دانشگاه خیام مشهد در مشهد گفت: طرح راهیان نور امسال را با مشاوره و طراحی مفهومی با علمای مدرسه شیعی و تغییر در ساختاربندی برنامه ریزی کردیم.

وی بیان داشت: این اتفاق نقطه عطفی در ایجاد ارتباط میان حوزه و دانشگاه است که توانست دغدغه ما را با هماهنگی با این مدرسه تبدیل به ایجاد نقطه اشتراکی میان حوزه و دانشگاه کند.

مسئول ستاد اردوی راهیان نور دانشگاه خیام مشهد یادآور شد: سفر راهیان نور 93 دانشگاه خیام را با ایجاد هماهنگی و وحدت میان دانشگاه و حوزه بر اساس تاکیدات امام و رهبری برگزار می کنیم.

راستین به چگونگی برگزاری سفر راهیان نور 93 اشاره داشت و بیان کرد: بر مبنای طرح ریخته شده مبدا سفر شهر مشهد و پس از آن منطقه خوزستان و در نهایت شهرتهران تعریف شده است.

وی طرح سفر بصیرتی راهیان نور مشهد، خوزستان و تهران را برای هر دانشگاه دیگری قابل اجرا دانست و افزود: این طرح در مرحله آزمایشی قرار دارد و در صورت اجرایی شدن و رساندن ما به همان دستاوردهایی که در نظر داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر راهیان نور را با اتحاد میان حوزه و دانشگاه برگزار می کنیم

سفر راهیان نور را با اتحاد میان حوزه و دانشگاه برگزار می کنیم