مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 21:562015-03-05سياسي

اردوی راهیان نور دانشگاه خیام مشهد در قالب «مهر مقاومت» برگزار می شود


اردوی بصیرتی راهیان نور مشهد، خوزستان و تهران دانشگاه خیام مشهد در قالب«مهر مقاومت» توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار می شود.

- اردوی بصیرتی راهیان نور مشهد، خوزستان و تهران دانشگاه خیام مشهد در قالب مهر مقاومت توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد"، محمد مهدی احمدی خباز؛ مشاور کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه خیام مشهد عصر امروز در نشست خبری اردوی راهیان نور 93 این دانشگاه در مشهد بیان داشت: روال برگزاری اردوهای راهیان نور که همه ساله در قالب دانشجویی و دانش آموزی شکل می گیرد دارای یک آسیب اساسی است.

وی ادامه داد: در برگزاری این اردوها خصوصا در قالب دانشجویی پیشینه تاریخی مقاومت شیعه به هیچ عنوان مد نظر نیست و دانشجویی که در قالب کاروان راهیان نور وارد مناطق زیارتی کربلای ایران می شود صرفا در ماطق زیارتی قرار گرفته و بسپس به شهر خود باز می گردد.

خباز خاطر نشان کرد: ما در سفر راهیان نور دانشگاه خیام تصمیم گرفته ایم که به جای پرداختن به مقصد، به مسیر پرداخته و و این کار را ابتدا از شهر خود آغاز کنیم.

مشاور کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه خیام مشهد در ادامه به تغییر سبک برگزاری این اردوها از راهیان نور به کاروان های مهر مقاومت اشاره کرد و افزود: در ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی راهیان نور دانشگاه خیام مشهد در قالب «مهر مقاومت» برگزار می شود

اردوی راهیان نور دانشگاه خیام مشهد در قالب «مهر مقاومت» برگزار می شود