مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 21:402015-03-05اقتصادي

مشکلات واحدهای تولیدی استان سمنان رفع می شود


استاندار سمنان با اشاره به این مطلب که در این استان تعامل و همکاری خوبی بین دستگاه های اجرایی وجود دارد و همه در خدمت تولید و صنعت هستند افزود: - برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تلاش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد وکیلی عصر پنجشنبه در نشستی با فعالان صنعت و معدن در استانداری سمنان که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد ضمن بیان اینکه بیش از 95 درصد مشکلات را توانستیم در شورای گفتگوی استان رفع کنیم افزود: البته بانک های استان هم همکاری خوبی دارند.

وی با اشاره به این مطلب که سعی کردیم نیازها و امکانات واحدهای تولیدی را که به صورت فعال و با تکمیل ظرفیت مشغول فعالیت هستند تامین کنیم عنوان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی که پایین تر از ظرفیت مشغول فعالیت هستند را بررسی کردیم.

کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش از جمله مشکلات واحدهای تولیدی سمناناستاندار سمنان تصریح کرد: مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل هم مشخص شده و برای رفع آن در تلاش هستیم.

وکیلی بحث نقدینگی و سرمایه در گردش را از جمله مشکلات واحدهای تولیدی دانست و افزود: باید به این مشکلات نگاه جدی داشته باشیم.

وی خواستار مطالعه تحقیقی در زمینه معادن استان سمنان شد و افزود: این مطالعات می تواند به صورت مستند درآید، این مهم موجب توسعه معدنی و کمک مالی به دولت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات واحدهای تولیدی استان سمنان رفع می شود

مشکلات واحدهای تولیدی استان سمنان رفع می شود