مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 21:202015-03-05اقتصادي

وزیر صنعت: کالاهای تولیدی ایران در بازارهای جهانی عرضه شود


کالاهای تولیدی ایران باید در بازارهای جهانی عرضه شود تا صادرات غیرنفتی افزایش یابد.

- " از سمنان، محمدرضا نعمت زاده امشب پس از بازدید از بخش های مختلف یک شرکت اتوبوس سازی در سمنان، در آیین رونمایی از اتوبوس جدید درسا اظهار داشت: این شرکت اتوبوس سازی استانداردهای ساخت اتوبوس را به خوبی رعایت کرده که این موضوع نکته بسیار مهمی است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت اتوبوس سازی در تلاش است تا استانداردهای اتوبوس خود را ارتقا ببخشد، ادامه داد: در حال حاضر، اتوبوس های این شرکت به استانداردهای لازم رسیده و تلاشش رسیدن به استانداردهای جدید و ارتقا یافته است که حمایت مسئولان را می طلبد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اتوبوس های این شرکت استانداردهای محیط زیستی را نیز داراست، تصریح کرد: اتوبوس های این شرکت گزینه مناسبی برای صادرات است ولی برای عرضه اتوبوس به بازارهای جهانی باید تمام استانداردهای لازم را داشته باشد.

نعمت زاده با اشاره به اینکه این شرکت در تلاش است تا ساخت اتوبوس های خود را صددرصد بومی و در تمام مراحل ساخت از متخصصان داخلی و بومی استفاده کند، بیان کرد: در حال حاضر، اتاق اتوبوس های این شرکت به طور کامل ساخت داخل است و تنها نیروی محرکه این اتوبوس ها از خارج وارد می شود و ساخت متخصصان داخلی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صنعت: کالاهای تولیدی ایران در بازارهای جهانی عرضه شود

وزیر صنعت: کالاهای تولیدی ایران در بازارهای جهانی عرضه شود