مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 19:002015-03-05سياسي

استاندار قزوین: تحریف نتیجه کوتاهی در ترویج فرهنگ دفاع خواهد بود


هنوز بسیاری از اسناد تاریخی و درخشان در حیطه دفاع مقدس هست که نیاز به ثبت در حافظه تاریخی مردم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، مرتضی روزبه استاندار قزوین در مراسم پایانی نخستین کنگره ملی داستان نویسی روحانیت در دفاع مقدس ضمن اشاره به مستندات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: در حال حاضر در دوره ای به سر می بریم که باید نسل سوم و چهارم انقلاب را با وقایع آن زمان آشنا کرده و تحولاتی که از دهه چهل تا دفاع مقدس رخ داده است را به آن ها منتقل کرد.

وی خاطرنشان کرد: این امر مهمی است که اگر در قالب هنر باشد ماندگارتر شده و تأثیرگذاری بیشتری روی جوانان این آب و خاک خواهد گذاشت.

روزبه گفت: از دیرباز تا کنون بخش قابل توجهی از جامعه مخاطب قصه و داستان بوده اند و این کنگره هم با ابزار داستان نویسی قصد انتقال پیام والای شهادت را به مخاطبان خود دارد، بنابراین هرگونه کوتاهی از جانب هنرمندان داستان نویس در این مهم غیر قابل بخشش بوده و نتایجی مانند تحریف تاریخ را در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: اتفاقاتی که در چاپ و نشر آثار و کتب دفاع مقدس در حال وقوع است بسیار مثبت و قابل ستایش است اما بدانیم که این کافی نیست؛ هنوز بسیاری از اسناد تاریخی و درخشان در حیطه دفاع مقدس هست که نیاز به ثبت در حافظه تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: تحریف نتیجه کوتاهی در ترویج فرهنگ دفاع خواهد بود

استاندار قزوین: تحریف نتیجه کوتاهی در ترویج فرهنگ دفاع خواهد بود