مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 18:252015-03-05پزشكي

با صدور پیامی صورت گرفت تسلیت وزیر بهداشت برای درگذشت پرستار لاهیجانی


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مرگ یک پرستار لاهیجانی در سانحه تصادف رانندگی را تسلیت گفت.

- " از رشت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سید حسن هاشمی به دنبال درگذشت دردناک یک پرستار در سانحه تصادف آمبولانس در لاهیجان با صدور پیام تسلیتی عنوان کرد: نام پرستار زیبنده انسان های فرشته صفتی است که ایمان، دانش، تلاش و محبت شان، آرام بخش جسم و جان خسته بیماران است.

وزیر بهداشت اظهار کرد: کار در این حرفه که به رنگ عشق مزین شده، عاشقانی را می طلبد که نجات جان انسان ها سخن اول و آخر ایشان باشد و در این مسیر اما گاه وقوع حادثه ای، غمی جانکاه بر روح یکایک ما می نشاند.

هاشمی در ادامه پیام خود اضافه کرد: با خبر شدم در پی سانحه دلخراش تصادف و آتش سوزی یک دستگاه آمبولانس در شهر لاهیجان، پرستار جوان و متعهد سرکار خانم معصومه دلاور رفیعی دعوت حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است، حادثه ای که موجب شد فرشته ای از خیل سپیدپوشان عرصه سلامت کشور جدا شود و ما را در غم از دست دادن همکاری که عمر پربرکت و کوتاه خود را در راه تسکین آلام مردمان سرزمین مان گذراند، سوگوار گرداند.

وزیر بهداشت گفت: در گذشت آن مرحومه را به خانواده وی، همکاران شریف و زحمت کش ایشان و خانواده بزرگ پرستاری کشور، صمیمانه تسلیت عرض می کنم و از درگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با صدور پیامی صورت گرفت تسلیت وزیر بهداشت برای درگذشت پرستار لاهیجانی

با صدور پیامی صورت گرفت تسلیت وزیر بهداشت برای درگذشت پرستار لاهیجانی