مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 17:502015-03-05اجتماعي

تایکد بر بکارگیری نخبگان تایباد در تمامی ظرفیت ها


هنر مدیریت این است که از همه ظرفیت ها با توجه به اولویت ها استفاده کرده و از نخبگان و چهره ها ی علمی شهرستان تایباد به درستی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین شرافتی راد ظهر پنجشنبه در جمع شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان تایباد در محل فرمانداری گفت: اگر آموزش و پرورش از تمامی ظرفیت ها و به ویژه نخبگان در راستای اهداف توسعه ای اقدام کند ضمن رسیدن به پویایی از ابتلا به حاشیه پردازی نیز مصون خواهد ماند.

وی افزود: معلم باید فارغ از استرس سرکلاس برود تا بتواند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را اجرایی کند.

وی گفت: فرهنگیان باید رسالت قانونی و مسئولیتی که در قبال جوانان و آیندگان که خروجی سیستم آموزش و تعلیم و تربیت هستند را به درستی ادا کنند.

حسین شرافتی راد افزود: آموزش و پرورش از مهمترین سازمان های خدمتگزار مردم است و فرمانداری وظیفه پشتیبانی از آن را بر عهده دارد.

فرماندار تایباد گفت: شهرستان تایباد شهرستان فرا جناحی است و از طریق مشترکات باید تلاش کنیم تا به هم افزایی رسیده و حضور خبرنگاران در تبیین مسیر حرکت و نقشه راه برای رسیدن به این افق مهم است.

وی گفت: وظیفه مهم آموزش و پرورش حمایت از تولید ملی است و مصرف کالاهای داخلی باید در اولویت قرار گیرد و به رفاه فرهنگیان با توجه به جایگاه والای آموزش و پرورش بایستی توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایکد بر بکارگیری نخبگان تایباد در تمامی ظرفیت ها

تایکد بر بکارگیری نخبگان تایباد در تمامی ظرفیت ها