مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 17:452015-03-05سياسي

مدیر حوزه های علمیه برادران قزوین مطرح کرد لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه


مدیر حوزه های علمیه برادران استان قزوین گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

- " از قزوین، حجت الاسلام سیدموسی ابراهیمی در نخستین کنگره ملی داستان نویسی روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس که ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد، اظهار کرد:امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف منطقه ای و بین المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده و در بسیاری از حوزه ها حرفی برای گفتن دارد که به برکت انقلاب اسلامی و مایه افتخار ملت ایران است.

مدیر حوزه های علمیه برادران استان قزوین عنوان کرد: تکریم مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است زیرا آنان با ایستادگی در برابر دشمنان و نثار خون خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: شهدا با تأسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانده و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جان فشانی کردند.

وی با اشاره به نقش روحانیت در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: روحانیت چه در قبل از انقلاب اسلامی و چه پس از پیروزی این انقلاب اسلامی نقش اثرگذاری در عرصه های مختلف این نظام داشتند که تعداد شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر حوزه های علمیه برادران قزوین مطرح کرد لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

مدیر حوزه های علمیه برادران قزوین مطرح کرد لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه