مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 17:452015-03-05سياسي

اتحاد کشورهای منطقه ریشه داعش را می خشکاند


امام جمعه کرمان با تاکید بر لزوم اتحاد کشورهای منطقه گفت: اتحاد ریشه داعش را می خشکاند و از شواهد موجود مشهود است که این گروه تروریستی جنایتکار کاملا ریشه کن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله سید یحیی جعفری ظهر پنجشنبه در همایش ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به اهمیت وحدت جامعه اسلامی گفت: امروز گروه های تروریستی با حمایت های استکبار جهانی دست به فجایع و جنایات متعدد می زنند.

وی ریشه شکل گیری این گروه ها را جهل و درک نادرست از دین مبین اسلام دانست و افزود: گروه های تکفیری و داعش با هدف ضربه زدن به اسلام از سوی دشمنان شکل گرفته اند.

آیت الله جعفری با تاکید بر لزوم اتحاد کشورهای منطقه اظهار داشت: اتحاد ریشه داعش را می خشکاند و از شواهد موجود مشهود است که این گروه تروریستی جنایتکار کاملا ریشه کن می شود.

نمانیده ولی فقیه در استان کرمان یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه های والای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری ایران اسلامی در اوج اقتدار به سر برده و در منطقه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

آیت الله جعفری با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص) گفت: دشمنان با مشاهده توان نظامی ایران دچار هراس شده و حتی جرات ندارند به ایران نگاه چپ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد کشورهای منطقه ریشه داعش را می خشکاند

اتحاد کشورهای منطقه ریشه داعش را می خشکاند