مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 16:352015-03-05دانش

شهردار تبریز: هیچ پروژه عمرانی بدون پیوست علمی و فرهنگی در تبریز اجرا نمی شود


شهردار تبریز با بیان اینکه طبق تفاهم نامه هایی که با دانشگاه های تبریز، سهند و دانشگاه آزاد به امضاء رسانده ایم، گفت: هیچ پروژه عمرانی بدون پیوست علمی و فرهنگی در تبریز اجرا نمی کنیم.

- " از تبریز، صادق نجفی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه انجمن اقتصاددانان شمال غرب کشور در تبریز اظهار داشت: در برنامه پنجم و ششم چشم انداز 20 ساله نظام استان آذربایجان شرقی با محوریت تبریز به عنوان قطب و هولدینگ شمال غرب کشور و کشورهای همسایه انتخاب شده است.

وی افزود: همچنین در برنامه ششم توسعه مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز هولدینگ حوزه مدیریت واحد شهری و بخش شهری در نظر گرفته شده اند.

نجفی با اشاره به پیشینه اثرگذاری اقتصادی و سیاسی بالای مردم آذربایجان در کشور یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری آذربایجان نه تنها سر ایران بلکه سِر ایران است و باید نگهبان و پاسدار همه هستی و امنیت جمهوری اسلامی ایران باشد.

شهردار تبریز اضافه کرد: به گفته مقام معظم رهبری مردم تبریز مردمی موقع شناس و زمان شناس هستند، یعنی می دانند چه زمانی چکار کنند، چه بگویند و چطور بیندیشند؛ آنها خردورزند و عاقلانه عمل می کنند.

وی با بیان اینکه طبق تفاهم نامه هایی که با دانشگاه های تبریز، سهند و دانشگاه آزاد به امضاء رسانده ایم هیچ پروژه عمرانی را بدون پیوست علمی و فرهنگی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تبریز: هیچ پروژه عمرانی بدون پیوست علمی و فرهنگی در تبریز اجرا نمی شود

شهردار تبریز: هیچ پروژه عمرانی بدون پیوست علمی و فرهنگی در تبریز اجرا نمی شود