مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 15:052015-03-05سياسي

گذر زمان نباید باعث فراموشی ایثار و از جان گذشتگی شهدا شود


نماینده ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: گذر زمان نباید باعث فراموشی ایثار و از جان گذشتگی شهدا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین دشتی ظهر پنجشنبه در نخستین یادواره شهدای روحانیت استان بوشهر اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و هر چه که امروز در این کشور داریم به برکت خون شهدا است و باید تلاش کنیم تا راه شهدا را ادامه دهیم.

وی به جایگاه ویژه علما و روحانیون اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: علما و روحانیون در مسیر معرفت حرکت می کنند و همواره در پی زندگی همراه با شهادت هستند و دنبال زندگی بی خطر نیستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه علم و شهادت دو بال ارزشمند برای پرواز انسان هستند، ادامه داد: علما با شهادت خود مسیر این انقلاب را همواره کردند و همچنین در حراست از آن نقشی بسیار مهم داشتند.

وی با بیان اینکه روحانیت و رهبریت در دوران جنگ به مسیر مشروعیت می دادند، اذعان داشت: اکنون نیز حرکت ما باید به گونه ای باشد که جایگاه مرجعیت، رهبریت و روحانیت حفظ شود و جامعه باید در این راستا حرکت کند.

حجت الاسلام دشتی با تاکید بر لزوم و اهمیت بالای بازخوانی زندگی و بزرگداشت یاد شهدا، بیان داشت: برگزاری یادواره های شهدا نقش بسیار مهمی در زنده نگاه داشتن یاد شهدا دارد و مسیر حفظ انقلاب را هموار می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر زمان نباید باعث فراموشی ایثار و از جان گذشتگی شهدا شود

گذر زمان نباید باعث فراموشی ایثار و از جان گذشتگی شهدا شود