مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 14:502015-03-05اقتصادي

نظارت ها بر بازار شب عید آذربایجان شرقی تشدید می شود


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: نظارت و بازرسی گروه های پرمصرف کالایی و خدماتی استان در آستانه سال جدید افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، اسماعیل عطاپور پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران از تشدید نظارت و بازرسی بر کنترل اقلام پرمصرف و قیمت اجناس در روزهای پایانی سال خبر داد و افزود: اجرای طرح کنترل بازار و نظارت بر قیمت کالاها و خدمات ایام پایانی سال توسط 200 بازرس و کارشناس بازرسی و حدود یکهزار ناظر افتخاری به صورت محسوس و نامحسوس و با ارائه کارت شناسایی معتبر انجام خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به افزایش تقاضای عمومی مردم برای خرید مایحتاج عمومی در روزهای پایانی سال تصریح کرد: طرح نظارتی نوروز 94 از 15 اسفند سال جاری آغاز و تا 15 فروردین سال آینده در دو اولویت کالایی و خدماتی با توجه به لزوم نظارت مستمر و رسیدگی به شکایات مردمی در ایام پایانی سال اجرا می شود.

وی البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار لبنیات و شیرینی جات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند وشکر، روغن نباتی، برنج و میادین میوه وتره بار را اولویت های نظارت کالایی اعلام و تصریح کرد: در اولویت های خدماتی نیز مواردی چون شرکت های مسافرتی هوایی و زمینی و دفاتر فروش آنها، حمل ونقل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ها بر بازار شب عید آذربایجان شرقی تشدید می شود

نظارت ها بر بازار شب عید آذربایجان شرقی تشدید می شود