مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 14:052015-03-05ورزشي

قزوین آمادگی اعزام دو تیم به لیگ برتر تکواندو دارد


استان قزوین آمادگی اعزام دو تیم به رقابت های لیگ برتر تکواندو را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی اکبری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های استان با اشاره به هدف اصلی هیات تکواندو در زمینه بازیکن سازی اظهار کرد: هیات تکواندو برای نخستین بار در سال 90با بهره گیری از بازیکنان جوان وارد لیگ نقش جهان شد و توانست ضمن کسب سهمیه لیگ برتر، به مقام دوم لیگ نیز دست یابد.

وی افزود: در آن مقطع زمانی با هدف استفاده از پتانسیل های موجود تصمیم به حفظ تیم در لیگ نقش جهان و استفاده از بازیکنان جوان تر گرفتیم تا بازیکنان برتر امکان حضور در تیم های مطرح لیگ برتر و کسب تجربه بیشتر را داشته باشند.

وی گفت: در همین راستا در سال 91 با استفاده از بازیکنان جوان و کم تجربه موفق به کسب مقام پنجم و در سال 92موفق به کسب مقام سوم شدیم.

اکبری بیان کرد: در سال جاری تکواندو کاران مطرح استان از قبیل امیرحسین محمد خانلو، حامد و محمد اصلانی، پدرام حسن پور، حسین گیلک، عرفان حیدری در لیگ برتر تکواندو در تیم های صاحب نام جذب شده اند و پروسه بازیکن سازی استان ادامه یافته است.

سرمربی تیم تکواندوی استان گفت: استان قزوین آمادگی و ظرفیت اعزام دو تیم به رقابت های لیگ برتر تکواندو را دارد چرا که استعدادهای زیادی در این استان حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین آمادگی اعزام دو تیم به لیگ برتر تکواندو دارد

قزوین آمادگی اعزام دو تیم به لیگ برتر تکواندو دارد