مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 13:452015-03-05سياسي

رتبه استان سمنان در کنکور سراسری افزایش یابد


استاندار سمنان خواستار تلاش و همکاری همه دستگاه های اجرایی، ائمه جمعه ، رسانه ها و مطبوعات برای افزایش رتبه استان در کنکور سراسری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد وکیلی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد ضمن تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی، ائمه جمعه، رسانه ها و مطبوعات و صدا و سیمای مرکز سمنان تلاش کنند تا سطح رتبه استان را در کنکور سراسری بالا ببرند و در این زمینه بین شهرستانها رقابت ایجاد شود اظهار داشت: هر دستگاه، شهرستان و سازمانی که تلاش خوبی در این زمینه داشته باشد باید مورد تشویق قرار گیرد.

وی همچنین برندسازی در رشته های تحصیلی در دانشگاه ها را مهم برشمرد و افزود: اگر دانشگاه ها در تربیت و تخصص افراد و دانشجویان تلاش و برند سازی کنند قطعا در جذب دانشجو موفق تر هستند و از نقاط مختلف کشور برای تحصیل در رشته های ممتاز به استان خواهند آمد.

استاندار سمنان همچنین خواستار تشکیل کمیته ای متشکل از آموزش و پرورش، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی برای بررسی مسائل و مشکلات مختلف کودکان و دانش آموزان استثنایی در استان شد.

وکیلی افزود: بهزیستی از لحاظ امکانات کمک آموزشی و درمانی تلاش کند تا کمبودهای دانش آموزان استثنایی برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه استان سمنان در کنکور سراسری افزایش یابد

رتبه استان سمنان در کنکور سراسری افزایش یابد