مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 13:252015-03-05سياسي

مراسم روز درختکاری فردا در امامزادگان سراسر کشور برگزار می شود


معاون سازمان اوقاف با اشاره به عضویت این سازمان در گروه همیاران طبیعت گفت: فردا 15 اسفندماه همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی، مراسم روز درختکاری در امامزادگان سراسر کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این مطلب اظهارداشت: سازمان اوقاف، به عنوان یکی از سازمانهای همیار طبیعت و محیط سبز و به جهت همکاری مستمر با سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، فردا جمعه 15 اسفندماه همزمان با نخستین روز از هفته منابع طبیعی که با نام روز درختکاری، آموزه های دینی و سازمان های مردم نهاد نامگذاری شده، مراسم درختکاری در بقاع متبرکه کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این روز با توجه به بررسی جمیع شرایط لازم از جمله اقلیم ، انتخاب گونه های مناسب و تأمین امکانات آبیاری، در بقاع متبرکه و امامزادگانی که از این امکان برخوردار باشند نهال غرس می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: این مراسم فردا جمعه 15 اسفندماه با حضور مسئولان سازمان جنگلها و مراتع، منابع طبیعی و آبخیزداری و مدیران اوقاف برگزار می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم روز درختکاری فردا در امامزادگان سراسر کشور برگزار می شود

مراسم روز درختکاری فردا در امامزادگان سراسر کشور برگزار می شود