مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 11:202015-03-05سياسي

قصد دیدار با آیت الله مصباح را داریم/کاندیداهای ریاست خبرگان


آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به انتخابات هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، گفت: امکان دارد آیت الله هاشمی شاهرودی، آیت الله مصباح، آیت الله یزدی، - آیت الله جنتی و آیت الله هاشمی رفسنجانی نامزد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در حاشیه همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که قرار بوده است در اسفندماه جامعتین با آیت الله مصباح یزدی دیدار کنند و آیا این دیدار تعیین شده است یا خیر، گفت: هنوز دیداری انجام نشده ولی تمایل داریم که دیداری را با آیت الله مصباح یزدی صورت دهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا جامعتین پیشقدم این دیدار خواهد بود یا خیر، تاکید کرد: بله، جامعتین پیشقدم است و ما می خواهیم این دیدار انجام گیرد و مشورت با آیت الله مصباح یزدی انجام شود.

آیت الله موحدی کرمانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه کسانی در انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری کاندیدا می شوند، اظهار کرد: ممکن است آیت الله هاشمی شاهرودی، آیت الله مصباح و آیت الله یزدی کاندیدا شوند و امکان دارد آیت الله جنتی از نظر قبلی خود انصراف دهد و برای ریاست خبرگان کاندیدا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصد دیدار با آیت الله مصباح را داریم/کاندیداهای ریاست خبرگان

قصد دیدار با آیت الله مصباح را داریم/کاندیداهای ریاست خبرگان