مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 11:152015-03-05ورزشي

فردا در کرمانشاه مسابقات تیمی زورخانه ای قهرمانی کشور برگزار می شود


رییس هیئت ورزش زورخانه ای و پهلوانی استان کرمانشاه از برگزاری رقابت های تیمی زورخانه ای و مرشدی قهرمانی کشور در کرمانشاه خبر داد.

- محمد خوش اندام امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری رقابت های تیمی زورخانه ای و مرشدی قهرمانی کشور در کرمانشاه خبر داد.

رییس هیئت ورزش زورخانه ای و پهلوانی استان کرمانشاه تصریح کرد: این مسابقات فردا صبح در زورخانه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص ) استان کرمانشاه با حضور داوران فدراسیون جمهوری اسلامی و مسئولان استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات هم زمان در 32 استان کشور برگزار می شود، افزود:هفت باستانی کار کرمانشاهی به همراه یک ذخیره و مرشد در این مسابقات شرکت دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نفرات برتر در این رقابت ها برای حضور در لیگ برتر، دسته یک و دسته 2 در سال 94 اعزام خواهند شد.

رییس هیئت ورزش زورخانه ای و پهلوانی استان کرمانشاه یادآور شد: پیشکسوتان، حامیان و خادمان ورزش باستانی استان در این مراسم مورد تجلیل قرار می گیرند.

انتهای پیام/2700/ش 10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا در کرمانشاه مسابقات تیمی زورخانه ای قهرمانی کشور برگزار می شود

فردا در کرمانشاه مسابقات تیمی زورخانه ای قهرمانی کشور برگزار می شود