مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 10:552015-03-05پزشكي

عضویت بیش از 35 هزار نفر از اساتید دانشگاه های کشور در این صندوق


رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، از عضویت بالغ بر 35 هزار نفر از اساتید دانشگاه های کشور در این صندوق خبر داد و گفت: این صندوق از تمامی پژوهشگران ایرانی در داخل و خارج از کشور حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه سمنان، دکتر نصرت الله ضرغام در جمع اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از خدمات صندوق در پشتیبانی مادی و معنوی از پژوهشگران و محققان سراسر کشور خبر داد و گفت: این مرکز یافته ها و ایده های خلاقانه را با حمایت شرکت های صنعتی به محصول تبدیل و به نوعی در کنار کارآفرینی، دستاوردهای پژوهشی را به ثروت تبدیل می کند.

وی با اشاره به حمایت و تامین اعتبار برای 514 پروژه در کشور طی سالجاری، افزود: این پروژه ها در حوزه های مهندسی، پزشکی، علوم پژوهشی، بایوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و .

بودند.

رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور تصریح کرد: کل استادان کشور 52 هزار نفر هستند که 35 هزار نفر از آنها با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در ارتباطند.

دکتر ضرغام با بیان اینکه به طور عادی 30 درصد از میزان اعتبار مورد نیاز تحقیقات پژوهشی مصوب در این صندوق تامین اعتبار می شوند، ادامه داد: این پروژه ها به تولید علم، دانش فنی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت بیش از 35 هزار نفر از اساتید دانشگاه های کشور در این صندوق

عضویت بیش از 35 هزار نفر از اساتید دانشگاه های کشور در این صندوق