مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 10:552015-03-05اجتماعي

زمینهای بازی در آذربایجان غربی مجوز استاندارد ندارند


مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی گفت: هیچکدام از زمینهای بازی متعلق به شهرداری، تجهیزات بازی مستقر در مهدکودک ها، اردوگاه های آموزشی و مدارس مجوز بهره برداری استاندارد ندارند.

- منصور جلایر در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: شهربازیها باید خدمات را بر اساس شاخصه های استانداردهای تعیین شده ارائه کنند که متاسفانه این نهاد هیچ توجهی به بحث استاندارد بودن زمینهای بازی و تجهیزات مورد استفاده در این فضاها ندارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای حفظ امنیت در فضاهای بازی بخصوص برای کودکان از طریق شرکتهای بازرسی وسایل بازی موجود در شهربازیها و پارکها مورد آزمون استاندارد قرار می گیرند، اعلام کرد: در وضعیت موجود فضای بازی کودکان نمی توان به مردم این اطمینان را داد که شهرهای بازی و وسایل موجود در آنها 100 درصد ایمن هستند.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی با بیان اینکه مشخص نبودن طول عمر مفید تجهیزات شهربازی ها نیز باعث بروز مشکلات نظارتی بر آنها می شود، ادامه داد: عدم اخذ گواهی ایمنی از شرکتهای تایید صلاحیت شده از سوی سازمان استاندارد توسط بهره برداران و مالکان خصوصی با وجود تذکرات و بازرسی های مکرر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینهای بازی در آذربایجان غربی مجوز استاندارد ندارند

زمینهای بازی در آذربایجان غربی مجوز استاندارد ندارند