مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 10:412015-03-05دانش

گردهمایی مدیران آموزشکده های فنی و حرفه ای سما در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد


گردهمایی مدیران گروه های آموزشی و دانشجویی آموزشکده های فنی و حرفه ای سما هفت استان کشور در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یزد،" گردهمایی مدیران گروه های آموزشی و دانشجویی آموزشکده های فنی و حرفه ای سما هفت استان کشور روز گذشته در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.

شمس نیا، مدیر امور آموزشکده ها و دبیر این گردهمایی گفت: این نشست با حضور مدیران گروه های آموزشی و دانشجویی سما استان های کرمان، اصفهان، فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری و یزد برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف این مراسم افزود: در این نشست برنامه های آموزشی و دانشجویی دانشکده های سما مورد بررسی قرار خواهد گرفت که امیدواریم از نقطه نظرات، پیشنهادات، طرح ها و اقدامات مدیران امور آموزشی و دانشجویی برای ارتقای کیفیت در دانشکده های سما بهره لازم را ببریم.

مدیر امور آموزشکده ها خاطرنشان کرد: ارتقای دانش مدیران امور آموزشی و دانشجویی، جهت انجام بهینه امور مذکورو تبادل تجربه بین مدیران طرح مشکلات و پیشنهادات مدیران را از جمله اهداف این گردهمایی است.

همچنین در این مراسم در خصوص اجرای تقویم سه ترم و مشکلات وچالشهای آن، تشکیل کلاس در روزهای پنجشنبه و نحوه حضور کارکنان، مسائل مربوطه به امور فارغ ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی مدیران آموزشکده های فنی و حرفه ای سما در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد

گردهمایی مدیران آموزشکده های فنی و حرفه ای سما در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد